SKRIVET: 2009-04-06, kl 10:21:57 | PUBLICERAT I: just me

glass i stora lass

idag fyller Daniel år! Han gick upp vid 4.30. Jag vaknade med ett ryck när jag hörde hans väckarklocka. Jag började sjunga på direkten å han bara garvade!
Jag förväntade mig inte att jag skulle vakna när han gick upp så jag hade gjort så att på badrumsspegeln hade jag satt fast ett grattiskort. Där det stod att hans paket låg gömt i garderoben. Sen hade jag även förberett en stor frukost som han kunde ta med i bilen.
Jag hade slagit in presenten i ett papper i silver med små hjärtan och sedan ett rosa snöra. sååååå cheeesy!!! haha!
Han fick ett Guitarr Hero World Tour som han längtat efter så länge! Blev jätteglad!

Här är en härlig nostalgitripp. Glassaffischen från 1981 då både Daniel å jag e födda


Det är denna affisch som jag känner igen mest, 1990! MUMS!


I helgen har det varit full fart. I fredas va både Daniel o Jag nästan helt lediga så vi spenderade dagen tillsammans. I lördas jobbade jag sen åkte jag till tyresö å firade Sanna. Igår, söndag, var jag, mamma och lillasyster i Kungens Kurva och Skärholmen och handlade en massa textilier till landet. Blev även indiskt på kvällen med Madde och Madelene

Hoppas ni alla har en underbar dag i solen!


♥Tuzz o Kotten!

Hahahahahah, nej jag ser ingenting alls söder om naveln. :D



Vilken gullig flickvän du är!!! :O)



Ha en fin dag ni två!



STORA KRAMAR/

Tuzz o Kotten



PUBLICERAT: 2009-04-06, 11:16:08 | URL: http://mypregnancy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: