SKRIVET: 2009-04-08, kl 22:06:30 | PUBLICERAT I: hemma hos

hemma hos #3

i fredas hade jag panik. höll på att bli galen på att vi inte hade någon möbel för alla skolböcker, ritsaker och krimskrams. så vi åkte till myrorna i Skärholmen.
Vi hittade en enkel, praktisk men ful hylla för 75 kr! TAGET!


min plugghörna
Jag ska ju ha ordning och reda på allt. allt har sin plats. jo, jag vet att jag e lite smått galen, men men...
Lådan med schabloner, den är full med kvitton. Det mesta från jobbet, så jag ska kunna bevisa vid utpasseringar att jag äger sakerna. Pärmarna; en är fylld med räkningar och bankpapper, en fylld med betyg, cv, mm, en är fylld med bara papper från jobbet. Jag har varenda lönespecifikation sparad sen jag började, alla kontrakt och scheman. Sen har Daniel en pärm oxå.. Ordning och reda!




Ovanför den fula hyllan hänger min favoritsak i hela hemmet! En stringhylla som min kära pappa hade i sin första lägenhet!!
Daniel har många fina pennor. Dom är väldigt roliga att leka med!
Det är dock lite svårt att hitta snygga saker att stoppa pennorna i



imorgon tänkte jag att ni skulle få se lite från vardagsrummet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: