SKRIVET: 2009-04-15, kl 22:35:37 | PUBLICERAT I: Nya Inköp

lite impulsshopping


blev en snabbis till Kungens kurva vilket resulterade i en del shopping på Hemtex och Ikea.
Hemtex hade ett bra erbjudande, ta 2 betala för 1 på all rea. Köpte några påslakan-set och 2 superfina plädar som jag suktat efter ett tag.
Ikea blev det två proppfulla gula påsar med handdukar! Hamnade även lite annat jox där. The-kulor, matlådor, salladsskål, blommor och LJUS (såklart).
All denna shopping var faktiskt till landet. Så inget kommer jag faktiskt använda förens vi åker dit ut om 2,5 vecka. Känns lite snopet.


♥Tuzz o Kotten!

Åh, jag älskar att shoppa på Hemtex (som du säkert vet ;).



Jajemen, jag ska skriva mer om vagnen när jag fått chans att använda den lite.



Du, grattis till jobbet, eller rättare sagt utvidgningen av tjänsten! Härligt att få så bra respons när man anstränger sig för nå't, superduktigt!!! Låter som att du gör en bra insats!



STORA KRAMAR

/ J o Kotten! :)



PUBLICERAT: 2009-04-16, 00:03:22 | URL: http://mypregnancy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: