SKRIVET: 2009-04-06, kl 21:01:04 | PUBLICERAT I: just me

planlösning


foto: privat - vår kalender i hallen

måndagen snart avklarad. släkt och massa fika har det varit här hemma idag.
imorgon blir det skola. Onsdag har jag ingen skola, men kommer behöva läsa en del själv, men även vara läxhjälp. På kvällen blir det tjejkväll på kvinnors nätverk. Torsdag har jag gruppövning i skolan. Ska sedan eventuellt hjälpa Madde  att måla om i hennes kök. Fredagen blir det kalas med massa rockband och öl. Sen nån gång under påskhelgen tänkte jag även försöka jobba och åka ut till landet för att "öppna upp".
Nu ska jag slänga mig ner i soffan med Daniel!


Linn

Vi har inte föreläsning på torsdag! Du måste mena att du har gruppövning? Kram



PUBLICERAT: 2009-04-07, 16:07:46 | URL: http://tingelinglinn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: