SKRIVET: 2009-06-30, kl 22:42:10 | PUBLICERAT I: sommarhuset

nu händer det saker

har varit på det bästa stället i världen
mitt härliga sommarställe
blev en 3-dagar där ute
massa renovering

Min mr D har lärt mig att man skall ta ETT RUM I TAGET när man renoverar. jag renoverar gärna överallt samtidigt, men nu har jag lugnat mig lite

så nu blev det gäststugan som vi gjorde denna gång

måla tak
lägga nytt golv
måla taklister
tapetsera
nya golvlister

Det blev superfint!!

På denna bild är det den nya fina tapeten med björkar och den gamla som passar himla bra men dess färg ser för sunkig ut så vi bytte



Vi stod på byggvaruhuset för att handla saker så stod vi helt plötsligt på köksavdelningen och blev rekomenderade av en försäljare att kolla på bänkskivorna dom hade ute i virkeshallarna. Vi hittade en som vi gillade och köpte den, lite impulsköp 
Vi hade tänkt att vänta med det, men jag är så glad att vi inte gjorde det.
Att byta bänkskiva i köket gav ett otroligt lyft i köket



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: