SKRIVET: 2009-06-02, kl 10:54:42 | PUBLICERAT I: just me

underbara tenta-dag

igår fick jag reda på exakt hur mycket lokalen skulle kosta. ett PANGPRIS! (vilket jäkla uttryck haha) + att man köpte in drickan billigt genom dom och fick en person som jobbade i baren. Kan det bli bättre?!!? 
Detta börjar bli ett riktigt bra alternativ. en gigantisk unik lokal, gräs, vatten - det vi ville ha!

lyssnar på himla bra musik innan jag ska iväg och käka lunch med bruden från bröllopet i lördas. Jag fotade lite så jag ska få kopior på bilderna. Syster och jag ska photoshoppa dom lite när jag är hos henne. Ta bort skuggor(eller andra objekt) som stör, reflexer i glasögon mm. sånt man gör i photoshop ni vet.. 

Senare idag är det TENTA-dags!!! Laddad till tusen! För jag vet att när den är över så är det SOMMARLOV!!!!!!!!

Lilla miss J, min systerdotter, ska få sina födelsedagspresenter imorgon. Jag e så nöjd med dom!!! Daniel och jag har lyckats himla bra!!

Ska köpa en hängmatta till landet. Hängstolen på bilden nedan är i samma tyg som en hängmatta som jag hittat på Indiska. Det är i den jag ska spendera alla mina semesterdagar i, LÄNGTAR!!!!!!


foto: Indiska


Ha en underbar vecka!!!
Hoppas på att kunna uppdatera lite under Londonresan, annars ses vi på måndag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: