SKRIVET: 2009-03-15, kl 10:45:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lila, en vit-blå skönhet

porlinet är från en serie som heter Lila som har hittade på Habitat. En härlig indigo-blå på det fina vita porslinet gör att det skulle passa perfekt ute på landet









Habitat är en av mina favoritbutiker när det gäller inredning. Enkelt, och subtilt.  Dom har bra priser och eftersom det är i pund så vet man aldrig riktigt exakt hur mycket man gör av med, vilket alltid e bra när man shoppar. Ett annat ganska stort problem är att man ska få plats med sakerna i resväskan, ett allvarligt problem när man köper inredningsgrejjer

Fick några kryddburkar av min kära konst-fotograf till storasyster som kommer från Habitat. Dom är fyllda med kryddor och pryder mitt kök!

Jag har inte denna röda färg, men kanske ska köpa den till min samling när jag åker till London senare i vår. Då ska det shoppas!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: