SKRIVET: 2009-03-08, kl 23:18:37 | PUBLICERAT I: sommarhuset

ritning - this is it

jag e ingen mästare på dataprogram, men jag håller på att rita sommarhuset's skalenliga ritning på datorn. Ska lägga upp den så får jag visa alla mina planer. min kära sambo ska lära mig hur man gör, men den tid vi träffas spenderar vi med att hitta på annat än att sitta vid datorn.

men detta är vad jag lyckats med i Paint

sovrum 1
ett litet sovrum med en enkelsäng, bokhylla och byrå

sovrum 2
som är "the master bedroom". har en dubbelsäng och en byrå

Kök/vardagsrum
köket är lagom storlek med en härlig vedspis. en matplats med plats 6 st.
i vardagsrummet finns det en 2-sits och två 3-sits. rummet är till för att umgås runt vedspisen

WC/bad
litet badrum som skall renoveras helt i maj. finns dusch och toa (ingen vattentoa här inte!!)

sovrum 3
ett sovrum med en dubbelsäng, byrå, stor fåtölj och bokhylla
verandan gjordes om 2007 och fick ny trall då. ska få nytt staket där i sommar


det jag nu är på jakt efter är riktigt snygga tapeter! Kollat lite på borås tapeter men inte hittat nån som jag verkligen vill ha, letandet fortsätter!

helgen har spenderats på jobbet så jag har inte hunnit plugga någonting, men jag hann gå ut å ta en öl med tjejerna. eller, jag har ju sagt att jag inte ska dricka alkohol på hela mars så för mig blev det läskedryck. Kom hem trött vid 4 snåret..
nu ska jag lägga mig å läsa lite. har fått en ny bok av min "svärmor" som jag tänkte börja läsa idag

mycket kärlek!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: