SKRIVET: 2009-05-31, kl 17:08:23 | PUBLICERAT I: just me

söndagstankar


foto: urban outfitters

fortfarande förkyld. pissigt. speciellt när det är så otroligt fint väder
ska iväg och tentaplugga hela kvällen i skolan. mina pluggkamrater satsar på klockan 23, tror inte jag orkar så länge, men ska försöka i alla fall

längtar så mycket tills terminen är slut på tisdag kl 22 då tentan är avklarad. Inte så kul att skriva tenta 18-22, men men.
när man pluggar kan man verkligen göra det dygnet runt. det finns inga tidsramar som det finns när man jobbar. man går till jobbet å sen går man hem och kan då inte jobba mera. När det gäller pluggande kan man alltid plugga lite extra på kvällen hemma.
ska bli så skönt att få sommarlov och inte göra nått annat än att träffa kompisar och planera och fixa. kan sitta i timmar och hålla på med mina projekt. Längtar ännu mer tills jag är klar i skolan

en av sakerna vi kommer hålla på med i sommar är att planera bröllopet. vet att det är lång tid kvar men jag ser fram emot det så mycket. Det är även lite lättare att göra det nu på sommaren då båda har tid
vi har ju faktiskt redan lyckats knåpa ihop en gästlista och fixat fotograf. Vi ville ha en cirka-siffra på hur många det blir.
gästlista är ju inte det lättaste att fixa vill jag bara säga. Det ska bli himla kul att skicka ut "reserve the date" och sedan inbjudningar!! Men det är lång tid kvar tills dess.

måste duscha och sticka iväg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: