SKRIVET: 2009-11-02, kl 12:16:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

inspiration för sovrummet

Tankarna är ganska klara för hur det kommer se ut i de flesta av rummen här hemma. Förutom sovrummet
Här kommer lite bilder från min inspirationsmapp på datorn!

En annorluna lösning till att hänga upp kläder mm på. Passar kanske bättre i hallen men jag gillar den.





Fondväggar är alltid fint. Tanken att när man väl ligger i sängen så ska man inte se alla mönstrena och då få det lite lugnare i tankarna



En fondvägg med mycket färg och mönster!
Just denna är inget för sovrummet, men tycker den är ganska fin!




projektet med fjärilarna har inte kommit så långt, men efter att ha sett Lisanne Lisciou's underbara så har jag i alla fall införskaffat allt som behövs. Det krävs rejält mycket klippande så jag räknar med att det kommer ta mig en hel dag!




Idag beställer vi mattan till hallen! Hoppas på att den kommer fort!
Ha en toppenvecka! Det ska jag ha! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: