SKRIVET: 2009-10-29, kl 17:17:18 | PUBLICERAT I: news of the world

Konkursutförsäljning

Min absoluta favoritbutik här i Sverige är ROOM, eller rättare sagt VAR
Idag började dom sin konkursutförsäljning
Kön ringlade sig längs Almströmergatan ner till St:eriksgatan
Latte-eliten med sina bugaboo-vagnar hade nog stått där sen första barnet började skrika vid 05. Vid 11 tiden var stället tydligen rensat
Hade jag varit där hade jag nog shoppat upp hela vår renoveringsbudget haha!



Tänk om jag hade fått köpa lite Habitat-saker, en röd KitchenAid, några lampor eller kanske nått av de otroligt fina borden jag såg sist jag va där
halva priset på superduper-dyrt = väldigt dyrt..
men otroligt synd då man inspireras otroligt mycket varje gång man varit där



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: