SKRIVET: 2009-09-18, kl 19:49:18 | PUBLICERAT I: Nya Inköp

dagens köp

Med presentkort och bonuscheckar förberedda så trodde jag att det skulle bli storshopping, men icke!
Det blev ingen potatispress för det fanns bara små på Åhlens. Det blev i alla fall en knivbryne i keramik. Han som hjälpte mig sa att det fanns denna från Satake och den från Global. Jag ville köpa den från Global då det är samma märke som alla mina knivar, men plånboken sa nej då den kostade 1625 kr. Så det fick bli denna för 325 kr som han sa va nästan lika bra! Jag är ingen mästerkock så jag märker nog ingen skillnad!




Det blev även en kavel, vilket är ett måste i vårt kök! Hade velat ha en i marmor, men det fanns inte.
Vi brukar använda diverse burkar och liknande när det ska kavlas så vi kände att det var tid att göra detta storkök, hela 75kr!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: