SKRIVET: 2009-09-05, kl 12:34:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

gött



mina blivande svärföräldrar har varit på Rhodos och köpte med sig lite presenter! En gigantisk påse med choklad å där i hittade jag denna söta nyckelpiga som smakade supergott! Fick även en duschcreme som luktar supergott!

Igår var jag på en föreläsning å blev helt slagen av hur intressant den var. Det var en dam som jobbar i Skarpnäck och hon visade budgetar och siffror hit å dit. Upplägget var inte så spännande, hon läste det som stod på bilderna. Men jag var helt såld. Superintressant!! Så nu vill jag bli controller i Skarpnäck hehe!

Hoppas ni har en underbar helg å undviker svininfluensan ha ha ha!!


Linn

Du och jag kniper controllertjänsterna i Skarpnäck om några år hjärtat!! =) Vi var helt sålda!! Grymt!



PUBLICERAT: 2009-09-06, 15:25:59 | URL: http://tingelinglinn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: