SKRIVET: 2010-04-03, kl 00:31:49 | PUBLICERAT I: Nya Inköp

de bästa!



Idag när jag slutat sprang jag in på Åhlens och kollade om dom fått in mina favorit strumpbyxor, 120 den som inte är glansiga! Dom håller och är helt enkelt perfekta! De brukar alltid vara slut men denna gång hade jag tur. så jag köpte ett gäng ruinerade mig nästan på kuppen


ulrika

Hej Tjejen:) Tänkte svara här så du ser svaret, röran i avocadon är sjukt god. Den innehåller rökt skinka, creme fraiche, röd lök, ägg, tomat... man kan mixtra lite men det ska vara lite bitar.. det som är på min bild är lite övermixtrad haha :) Hoppas ni har det gott ... Många kramar



PUBLICERAT: 2010-04-07, 14:01:04 | URL: http://ulrikajansson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: