SKRIVET: 2010-04-15, kl 21:38:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

molnigt värre





när jag flyger tycker jag att molnen kan vara så fantastiskt vackra när man flyger över dom. Idag gillar jag inte molnen lika mycket. Alla har väl hört om flygkaoset och hur stor är risken att man lyckas pricka tidpunkten då allt ska hända?!
jag skulle flugit imorgon till London, men får senarelägga resan lite. så på måndag åker jag förhoppningsvis iväg istället! Det är ju otroligt bittert när man längtat så mycket efter familjen där, men jag får ju åka snart i alla fall.
I helgen ska vi vara barnvakt. Så det blir nog lek i Skånelängan på lördag och massa mys imorgon!
Hoppas ni får en underbar helg!
Mycket Kärlek till er!


Anna

Så himla typiskt! Hoppas att du kommer iväg jättesnart ialf. Kram sötnos!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: