SKRIVET: 2010-08-12, kl 16:30:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

counting down

så va det inte så många dagar kvar till bröllopet. lite mer än en vecka bara.
varje dag, flera gånger om dagen, får jag frågan; vad behöver fixas? vad kan jag hjälpta till med? Det sköna är att det mesta är fixat! Lite smågrejjer kvar bara.
För ungefär en vecka sen kom den underbara egendesignade ringen!! Var lite rädd för att den inte skulle vara helt hundra. Men den är alldeless perfekt!!! Så glad!!

Vissa stunder så måste jag nästan nypa mig i armen, snart är vi gifta!! Helt underbart!!!

I lördas var min möhippa! Det va GRYYYYMT!!! Helt galen dag!! Tack igen alla tjejer (& killar) som var med och gjorde dagen till värsta bästa!!!


Nu är det semester och bröllopsfix så att blogga är inte högsta prioritet just nu. Men i höst tänkte jag nischa bloggen lite. Har nu äntligen kommit på vilken nisch jag ska satsa på!

I helgen ska vi till vigselplatsen och festlokalen för att prata dukning å sånt med cateringfirman + gå genom allt med fotografen. Det är så spännande alltihopa!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: