SKRIVET: 2010-12-11, kl 14:40:28 | PUBLICERAT I: Nya Inköp

Äntligen helg!

Jag älskar helgen! (det gör väl alla?!)

Igår var det verkligen fredagsshopping!! En runda till ett närliggande shoppingcenter med en kompis resulterade i att jag shoppade massor av kläder till mig själv! Superhärligt!
Just nu vill alla butiker locka mig till dem så de skickar rabattkuponger mm men jag sviker ju aldrig mitt H&M så där gjorde jag mest shopping och med clubrabatten där blev det inte så stor skada på kontot!

På kvällen begav vi oss till Ikea! Vi hade planerat att äta där men det var så lång kö i restaurangen så vi struntade i det. Jag ville ju äta lite köttbullar å mos! Ikea tar alltid längre tid än vad man planerat, man ska alltid äta innan. Jag kände efter halva varuhuset att jag började bli trött så vi skyndade oss genom det. Vi kom därifrån med massor av saker och vi höll oss faktiskt till listan vi hade med oss! ++ till oss!

Fina kassar med pepparkaksgubbar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: