SKRIVET: 2010-12-05, kl 11:56:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

dekorationer

Vad är det med julen som gör att folk tar fram de fulaste dekorationerna man kan hitta?!
Kom igen nu svenska folket! Det finns många snygga juldekorationer där ute! Ni kan köpa nya lite då och då. Man behöver inte alltid använda de man köpte första gången man köpte en gran. Skärp er!

Linn som skriver bloggen Lovely Linn köpte dessa , ett bevis på att man kan fira jul med sin egen stil!


Linn

Va söt du är som länkar! Helt underbara julgranskulor. Dock har jag ingen gran hemma så de får dekorera mitt hem på någon bra plats. Håller med dig om att visst julpynt kan vara så fult! Här hemma kör jag mer silver och lite glammigt! =)



PUBLICERAT: 2010-12-05, 19:11:46 | URL: http://tingelinglinn.blogg.se/
Sanna

Roliga! Fast jag tycker det är finast med traditionella kulor i granen :-) Köper jag nytt så kan det bli av gammal stil med :-)



PUBLICERAT: 2010-12-06, 13:42:43 | URL: http://storasochlillai.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: