SKRIVET: 2010-03-24, kl 22:54:00 | PUBLICERAT I: bröllopstankar

dan före dan (våffeldan alltså!)

Dagen har bestått av plugg plugg å sen lite mer plugg!
Sen stack vi till fritids för att plocka upp världens bästa 8,5-åring!! eftersom det är våffeldagen imorgon ville vi äta det med F idag! SÅ gott!!! Det blir våfflor imorgon oxå hehe!
Hade jag läst godnattsagan hade jag somnat innan F! hehe! Snart är det dags även för mig att sova. Imorgon blir det nog en spännande med 2 tjejer som ska ockupera badrummet


Bilden är på en klänning som jag älskar! Visst e den fin?! Med ett par grymma svarta skor och smycken =Klart!

imorgon ska jag försöka blogga om nått annat än bröllop


Anna

Våffeldan alltså?! Hur kunde jag missa det? JÄTTEfin klänning! KRAM


Madde

Skit snygg klänning!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: