SKRIVET: 2010-03-23, kl 15:58:23 | PUBLICERAT I: jag vill ha

♥ Ikea!

Ikea i mitt hjärta!



rullgardiner är sällan snygga, men vi behöver verkligen en. I vintras (hävdar att det är vår nu) så va det ju inget problem för då va det ju mörkt dygnet runt, men nu börjar solen gå upp tidigt å skina in med sina strålar i vårt sovrum. I vanliga fall älskar jag solen, men inte när jag har sovmorgon å vaknar kl 7 för att det är alldeless för ljust i rummet. så förhoppningsvis ska vi bege oss till Ikea idag och köpa en. Vi hade lite delar över från när vi gjorde köket (ja, jag vet att det inte låter bra men det blev så) och dom måste vi lämna tillbaka pronto! Så då kan man ju passa på att handla lite när man ändå är där!


Kristine

Kul att du bloggar igen Jenny! Tycker du får skriva lite bröllopsplaner här och slänga in bilder från erat hem. :-)

Kram kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: