SKRIVET: 2010-03-24, kl 15:11:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

let's do it!

många frågor jag får är om klänningen. Jag har några alternativ som jag inte testat än. Tyvärr tänker jag inte visa er alternativen. Jag kanske visar nån snarlik senare. Jag vill att bara Daniel & "följet" ser mig i klänningen innan.
å jag vet att nån kommer säga; det betyder ju otur om man visar innan.
Tyvärr så bryr jag mig inte så mycket om sånt, gammal skrock och "regler". sorry, men jag e så trött på sånna kommentarer så behåll dom för er själva tack! sorry, men vi är inget "traditionellt" par så vi skiter i alla regler!
Vi ska gifta oss och ha en dunderfest! det är det som gäller!



en liten sak som jag funderat på så länge och fått så många kommentarer om kommer snart förändra mig. det lilla hjärtat här kommer snart stå i fokus och ni kommer att förstå hur snart. en lite konstigt formulerad mening och lite kryptisk, men jag vill att ni ska fundera på vad det kan bara så återkommer jag å berättar när det är dags!



Mycket Kärlek!
   Jenny


Kristine

Funderar och funderar över det lilla hjärtat! ;-) Fortsättning följer då får man hoppas!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: