SKRIVET: 2010-03-23, kl 15:49:48 | PUBLICERAT I: Dagens Fynd

värme+mitt bord= #!!!

Gisses, jag lär mig verkligen aldrig! Vårt vardagsrumsbord är ett fint gammalt bord i trä. Jag vet att vi borde använda underlägg. Jag vet att om man (JAG) lägger nått varmt på bordet så blir det ett märke! I de flesta fallen då detta har hänt har jag förbannat mig själv för att jag aldrig tar fram de där underläggen, men likväl glömmer jag det till nästa gång jag sitter där med nått varmt. För cirka 2 veckor sedan så åt jag varma mackor å dom låg där så fint på bordet och självklart har märket inte försvunnit.
Problemet är kanske att jag inte har tillräckligt fina underlägg för att ta fram dom. Vilken bra ursäkt för shopping! hehe!
Dessa fina hittade jag här på Tradera för 80kr! Bara att klicka hem, om det inte var för att jag har strängt shoppingförbud!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: