SKRIVET: 2010-05-12, kl 13:26:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

CHEEEEEESE!!!

Med de nya sätten att kommunicera med Facebook, Msn, personliga bloggar mm så får man mer insyn i varandras liv. Jag gillar det och använder dessa medier flitigt, men jag begränsar mig här i bloggen då jag inte vill att hela världen skall kunna se mina bilder på nära och kära och veta allt som händer oss.
Desto närmare bröllopet kommer så vill jag dela med mig mer och mer. Men det kanske blir lite tjatigt om jag bara skriver om färgval, menyn, orosmoment, hindersprövning, väderprognoser mm mm

Här får ni i alla fall en bild på en tjej som jag saknar otroligt mycket och som jag spenderat helgen med!
Hon gillar att fota, som sin mamma! Här tog hon min kamera, vände den mot sig själv och sa CHEEEEESE!!!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: