SKRIVET: 2010-05-25, kl 19:18:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

dont worry be happy

energitjuvar
- personer som finns i ens liv och tar en massa energi. Nydligen så tog en kompis upp det då hon hade problem med vänner som inte kändes speciellt äkta.

När det gäller sånt så rekomenderar jag samma sak som när man städar garderoben:
RENSA!!!
Sålla bort dom ur ditt liv och det kommer kännas bättre. Man ska inte vara vän med personer som inte vill ens bästa

Man ska ha personer som tycker om en och alltid ställer upp för en vad som än händer! så enkelt är det.

Jag älskar alla mina vänner! Jag vet vilka som är mina vänner. Även fast det finns vissa vänner som jag inte umgås med så ofta, så älskar jag dem villkorslöst och jag vet att jag för alltid kommer vara vän med dom!

så fröken S, som tog upp det - jag blir dig för alltid trogen, även fast vi på senaste mest ses på ica ;)
(måste lägga till att ni måste ha koll för att snart händer det grejjer hos fröken S, hon är så himla kreativ! Jag håller er uppdaterade!)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: