SKRIVET: 2010-05-23, kl 20:35:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

men seriöst asså

vilken vecka. jag brukar inte klaga men idag tänker jag göra det
att vara sjuk är inge kul! för sjuk för att jobba eller vara i skolan, men för frisk för att bara ligga hemma. hoppas på att börja den nya veckan utan förkylning

min cykel är ingen dyr cykel och inte heller ny. den e köpt på Biltema och är en "gliderhoj"


(min saknar klistermärken, den är bara helt svart)

Igår när jag skulle ta cykeln från parkeringen vid bussen (ja, jag cyklade till bussen! men bara för att jag inte ville gå hem själv från bussen mitt i natten) så stod den inte där.... Nån hade tagit den! Citronsura Jenny fick gå hem. När jag kommer hem till huset så hade nån tagit sambons cykel som stod parkerad utanför i stället!!! Det stod massa andra cyklar där, men dom hade tagit hans. Såg sen att dom hade dumpat den några hunda meter bort då dom nog insett att den va lite jobbig att bära på för det va PUNKA! idioter!
Hur stora är oddsen att dom tar båda våra cyklar?! galet

så jag tycker att veckan som kommer inte kan bli annat än bättre!! :)


Lexi

Det där är helt sjukt ju! Ni har väl försäkring hoppas jag?



PUBLICERAT: 2010-05-24, 10:08:24 | URL: http://www.boybeater.org

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: