SKRIVET: 2010-05-20, kl 13:42:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

organisatör

jag ska bli legitimerad organisatör - för tydligen är det ett yrke enligt Oprah!
jag är en expert på att sortera bort och göra mig av med onödiga saker. Är även otroligt duktig på att hjälpa andra med det.



När det är ordning och reda i skåp och garderober känns det lite lättare faktiskt. Det är inte lika svårt att klä på sig på morgonen för man behöver inte leta efter nått som passar, livet blir helt enkelt mycket lättare med ordning & reda!


Så kasta dina onödiga saker! Kan inte du det så låt mig hjälpa dig att göra det!

Fråga bara dom i min familj vad dom tycker om mitt arbete! ;)


Stökfia

You're hired!!! :P Vet inte om jag har rad att skeppa dig hela vagen till Aus, men du kan fa ga los pa min lagenhet om du vill! Nagon gang flyttar jag val tillbaka. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: