SKRIVET: 2010-10-27, kl 16:35:43 | PUBLICERAT I: jag vill ha

finally!

Äntligen!!!!!

Jag sa ju tidigare att jag skulle ut och leta efter skor, men började lite tidigare. Kollade runt lite på nätet och så som jag alltid gör när jag är sugen på skor; klickar mig in på skoaffären jag jobbade på när jag bodde i London, Office Shoes. När jag jobbade där va de grymma, de va först i alla skotrender, nu är de inte lika bra men jag hittar alltid minst ett par när jag surfar in där!
Å där fanns dom! Skorna jag letat efter! Så snygga! Billigare än vad jag trodde och i skinn!! och bruna! PERFEKTA!
De är från ett märke som inte finns i sverige så jag vet inte hur de är i storleken, men det märker vi när de anländer!
Visar bild sen när jag jag har fått hem godingarna!


Stina

Åh vad spännande med officeskor, de är ju så snygga! Och grattis grattis till dig med. Vad mysigt! Kram



PUBLICERAT: 2010-10-31, 19:32:51 | URL: http://girle.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: