SKRIVET: 2010-10-18, kl 09:21:12 | PUBLICERAT I: just me

våga vägra

våga vägra gå på det där proppfulla tbanetåget!

imorse när jag stod på den fulla perongen så kom det flera tåg som redan var fulla när de kom in. Så skall folk tränga sig på.
Jag orkade verkligen inte tränga mig på. Så jag stod där snällt å väntade tills det råkade komma in 2 tåg samtidigt, alla valde såklart det som kom in först av de 2, det va ju trots allt en skillnad på 2-3 sekunder. Jag fick ingen sittplats, men slapp stå packade som sillar i alla fall. Sen tuffade i alla fall mitt tåg iväg före det andra, tji fick dom som trängde sig på där hehe!

Idag vaknade jag och såg att jag fått ett mms när jag sov. De va en bild på mina söta och underbara systerdöttrar; kunde inte fått en bättre start på dagen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: