SKRIVET: 2011-01-22, kl 13:46:39 | PUBLICERAT I: Babystuff

en runda på stan

igår blev det en liten runda på stan. rea rea rea rea överallt!
Polarn o Pyret hade 70%, Lindex hade halva reapriset, H&M hade 10% på allt.
Det slutade med att jag kom hem med MASSOR av barnkläder! Superkul! Min man tyckte det var som julafton när han fick komma hem och öppna alla påsar söta kläder

Igår hälsade vi på hos ett par riktigt stolta och överlyckliga nyblivna föräldrar!! De har fått en supergo liten bebis!! Jag och min man kunde inte sluta le när vi gick därifrån! Det blir mer och mer verkligt! Inte många veckor kvar tills vi har vår bebis här!!

Idag har jag pluggat lite, tvättat i massor och nu ska jag storstäda och eventuellt möblera om lite. (nej jag lovar att inte lyfta några tunga möbler)


har inte bilder på allt, men här är lite av fynden i alla fall.








Linn

Vet ni om det är en flicka eller pojke? =)



PUBLICERAT: 2011-01-22, 19:38:47 | URL: http://tingelinglinn.blogg.se/
Sanna

Åh va mycket fina pluttiga kläder =)



PUBLICERAT: 2011-01-24, 20:33:37 | URL: http://storasochlillai.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: