SKRIVET: 2011-07-04, kl 17:24:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Är det verkligen värt resan?? .

img_2396 (MMS)

Är det verkligen värt resan?? Efter rockhelgen i Göteborg så tog vi en avstickare till lågprisvaruhuset Gekås i Ullared. Jag tycker att jag är ganska medveten om priser när jag är och handlar så att åka till detta omtalade ställe skulle bli kul/intressant. När jag sett dokusåpan om varuhuset så har jag uppfattat att det är ungefär som Ikea; det får plats mycket folk men att man inte märker det för att det är så stort, men så var det inte där. Det var massor av folk överallt och alla agerade som söndagsbilister; rör sig sakta och vet inte riktigt vart de ska.  Varuhuset var inte alls så stort som jag trodde och det var trångt och köigt. Priserna hade inte direkt nån wow-faktor. Absolut var det billigt men gällande tex kläderna så var det inte billigare än H&M och kvalitén kändes sådär. Skulle faktiskt likna varuhuset med OBS stormarknad (heter väl Coop nu).  Vi hade en lista på saker som vi skulle handla; nappar, overall, badkläder (till Nora) och en stavmixer. Vi lyckades göra av med 1100kr faktiskt. Senare får ni bild på sakerna och svaret på frågan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: