SKRIVET: 2011-05-23, kl 09:45:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

sommarfin

Här kommer vår lilla älskling i hennes fina kläder som hon fått. Har inte bilder på alla kläder för så kul är det inte för henne att testa kläder


Jag älskar denna bild! Byxdressen är så söt och sen så ser man alla underbara veck som håller på att bildas på armar och ben.



Denna kommer sitta perfekt på midsommar!


Tror att denna outfit kommer bli en riktig favorit!

Jag var på Åhlens i torsdas och hade så svårt för att inte göra av med alla pengar i plånboken. De har fått in så mycket fina sommarkläder - både för Nora och mig!! Ska ta mig till Åhlens i veckan och köpa lite sommarkläder till mig, och kanske lite mer till Nora också.
Mössan som ni ser i detta inlägg köpte vi också på Åhlens. Perfekt mössa som finns i massor av färger.


Linn

Supersöt verkligen! Vem tycker ni att hon är mest lik av er? sitter och funderar på det men vet inte vad jag tycker..ler



PUBLICERAT: 2011-05-23, 18:58:41 | URL: http://tingelinglinn.blogg.se/
Sanna

Bedårande söt! Ett riktigt underverk! =) Älskar den första bilden!



PUBLICERAT: 2011-05-23, 21:00:39 | URL: http://storasochlillai.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: